Hästar fins inte

Vadå hästar finns inte?!! Ni har säkert märkt den här Facebook sidan och hemsidan som det pratas om nu, först så tyckte jag den var lite små rolig men nu tycker jag bara att den börjar gå till över drift när dom lägger in bilder som speglas som om dom är döda "frukter" eller håller på att dödas vilket jag inte alls tycker är kul!
Häst är ett djur ett av mina favorit djur och det är ingen jävla frukt! Det finns en frukt som heter hästkastanj men det är inte en häst med fyra ben och huvud och svan och med inre organ! Det är en fucking nöt/frukt eller något sånt fan je er det är så jävla omoget även fast ni är oseriösa men det är inte kul längre! fan sök på Wikipedia om ni är så tröga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0