Iceage4 SHEK!

Va på premiären på iceage4 idag den var har helt okej men min favvo är trean jag gillar back eller vad var det den en ögna saken hette? :O jag har också köpt nya shorts och en ny bikini överdel bilder kommer så smoning om.. Men filmen iallafall var ganska rolig tycker jag för jag och alla små barn i salongen skrattade iallfall hela tidenX) men det var bara jag och småbarnen. Anna,Moa och Lolla skrattade inte ens halften så mycket som jag.. inte små barnen heller nu när jag tänker efter... men aja här kommer en bild på min hund Maj som har deckat här bredvid mig jag kanske ska kolla så att hon lever? :O sorry det är webkam bild..

Kommentarer
Postat av: Lollo

Tjosan karro, men vad tyckte du var bäst i filmen då??:)

Svar: Haha MoMO såklart^^
Karolin

2012-06-27 @ 22:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0