Frånvaro på högsta nivå!

Ja här kommer ett inlägg i tystnaden då minst anar det ! Hehe japp det har hänt en hel del men vissa saker har jag bestömt mig för att inte prata om på bloggen men lite information har jag till er ;)
Fick beskedet om att det faktiskt blir en tävling nu i februari så det ska ju bli awesome ! Och något som suger e att jag börjar bli sjuk , även fast jag egentligen ville bli det och bara få sova ut men det är helt fel läge för de nu har en massa i skolan nu och har flera träning jag vill gå på innan tävlingen och snart så ä de ju konfirmation ! Ska förresten ta och färga håret nu ... med helt fel färg!!! min hår färg fans inte så jag ska testa att va tråkigt brun ett tag tills jag hittar rätt färg och färgar rödbrun igen ! ;)
EN LÅT! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0