Dans eller idning någe blir de..

Ja nu när man har ännu mer press på sig för att 8an börjat så måste jag avstå från både dans och ridning den första terminen och ha all fokus på skolan, och jag måste verkligen försöka att sluta prata bort lektioner och dampa på lärare som jag tycker är dumma i huvudet bara diskriminerar en för att man e som man e ibland.. Men jag skötte 7a ganska bra jag fick godkänt på alla prov men jag måste verkligen försöka bli bättre i matte... matte dödar min hjärna -.-' ämnen som jag kanske inte behöver anstränga mig mer på är Bild och Syslöjd där gård bra för mig men det beror nog på att jag tycker sånt är roligt ! Men andra terminen ska jag dansa eller rida förhoppnings vis båda sakerna! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0