Årkar fan inte

Ne ysh.. Har fan inte tid med att åka på någe tråkigt ledar läger i helgen! Har 60 ord i ordkunskap tills på tisdag och buddismen till på onsdag ... Kan inte förstå mig på att de är rätt av kyrkan att dom anmäler oss (jag Några till unga ledare) till ett läger  3 månader innan det är å säger att om vi  inte kan åka dit måste vi betala flera tusen  kronor?! Och nu upprepar jag att dom anmälde oss till de här för tre  månader sedan då man inte vet vad man har i skolan eller tänk om jag hade blivit sjuk och inte kunnat åka? Då skulle jag vara tvungen å betala... Ne e så jävlaless nu

Bakade pizza bullar på hk idag blev ganska gött förutom att jag råkade ge på dragon på min och Melindas bullar...

Kolla va fint vårt kök är gemförelse med Hanna och Lollo :3 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0