Måste få prata av mig...!

Jag har tängt en del den senaste tiden och jag måste ersänna att jag är nog endån lite små sur och fattar inte hur man kan gå så lågt? för du har gått över en viss gräns nu och jag årkar inte med dig mer.... Du sägger dumma saker om dom jag älskar du beter dig dom om du är den enda på den här planeten, men du är inte den enda tro mig! och nu vet jag att alla kommer gå och undra och sägga att det är säkert dom som jag menar men jag tänker inte rickta det här mot någon speciel utan jag ville bara få det sackt och om du vet att det är du jag menar så kan du iallafall tänka lite mer på hur du framför saker och vara mer tydlig om vad du menar och du bårde värkligen tänka på att inte säga saker som kan såra nogon OKEJ?

Kommentarer
Postat av: Lina

Är det det där med IQ grejen? :(

2012-04-10 @ 17:21:18
URL: http://newstyle.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0