Rubriker suger -.-'

Har kollat in min blogg stattestik och börjar fundera på vad man ska göra för att få flera läsare utan att hålla på att skylta om det på facebook??
Hmm.. jag börjar undra om man ska köra på den här som kissies körde på och det som hanna W kör på vara en sur bitch som skriver en massa skit om alla? Asså det är ju facktist kul att läsa sonna bloggar vad tycker ni ska jag börja vara så tills jag får en massa läsare och sedan be om ursäckt för mitt beteende och vara mig själv igen vad tycker ni om min mästar plan? den äger ellerhur?! ^^

Kommentarer
Postat av: anna

blogga bara ständigt mycket om intressanta saker & mycket bilder.

gör lite mer som mig,då blir den bra :)

2012-04-22 @ 20:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0