Favorit i One direction :O??<33

Jag fick frågan vilken är din favorit i one direction hm... Niall är så söt och bra på att spela gitarr och han värkar så snäll och han är så bar på att sjunga och Zayn är så snygg och han sjunger hur bar som helst och hans blick är så sexig och Harry han ler som en ängel och hans hår ser så fluffigt ut och han sjunger så himla bra också och Liam han värkar så lugn och gullig och han ser så himla gullig ut och han sjunger också bra och Louis han är så rolig och han har så snygga kläder på sig och han är så söt och han sjunger också bra.. HUR SKA JAG KUNNA VÄLJA BLAND DESSA KILLAR!? :O Jag tycker om alla lika mycket men jag antar att ni vill ha ett rickigt svar så måste jag nog säga .. hm Harry ;) <33 (ni för står nog varför haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0