Dandandandant!!

Ja ni idag så var jag på ett "möte" på Wendlas dans studio det är där jag dansar om ni inte redan fattat det ;) Men iallafall så tror jag nog att ni vet att jag tävlar i disco för dom och det här med tävlings dans på Wendlas är ganska nytt så vi har ju inga tävlings dresser en... Men idag så bestämde vi hur dom skulle se ut :D Synd bara att om man ska köpa dressarna för en rimlig summa så kan man inte få alla färger eller tryck man vill ha så dom blev nog inte som vi alla hade tänkt oss men dom kommer vara snygga endån;) . Så om ni är tävlings dansare så kan ni ju ta och titta efter ett par fina svarta dressar med Limegrönt tryck på för det är vi från Wendlas iallafall ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0