Julklapps ångest

Åh men herre gud vad det är svårt att köpa julklappar till folk man vet ju inte riktigt vad dom vill ha, Va på stan hela dagen igår för att handla julklappar till släckt och vänner men endån så har jag lite julklappar kvar ;P Men det som jag köpt hitintills tror jag är ganska så bra faktiskt eller ja jag hoppas iallafall det... Blev så trött på att leta en specifik julklapp till en viss så jag gick och köpte en tröja till mig hehe.. Men den var fin den hade nitar på sig den kommer från H&M har tyvärr ingen bild på den men det kanske kommer det sen. Och jag har skaffat lite snöflingor som faller nerför bloggen hoppas på att det ska skapa lite mer julstämning, men ha en bra andra advent nu på er ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0