JA ni..

Nu så har jag Dansat i 2½ timme och har skit ont i fötterna å blåsor har jag fått också (tyckte ni borde veta det)
så nu ska mina stackars fötter få vila enda tills nesta torsdag ska licksom tvinga alla att bära runt mig tills dess;)
Och just det mobba inte min superr braia stavning jag börjag licksom tro att jag har en sväng av diseleksy.. eller hur fan det stavas kan inte ens stave till det ju!! grrr... börjar tröttna på alla som ska sägga till mig att jag stavat fel på headern jag vet det men vill inte endra det för att ja vad ska jag sägga... det symbolirerar att jag inte kan stava och jag typ ja står för det hehe.. och så är jag helt enkelt lat .. jaja hej då då! <3

Kommentarer
Postat av: anna

det är jag som alltid påpekar,förlåt.

men jag stöööör mig sjuuukt myckt på de..

2012-03-16 @ 07:17:25
Postat av: karrodinkarda

haha vet det anna men jag är van att du gör det ;) <3

2012-03-16 @ 20:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0