Prov och en massa annan skit..

Skulle göra so provet idag och jag kunde typ bara halva provet, så det var ju en jävla tur att jag har en skans imorgon också ... Så nu ska jag plugga mer på judendomen för jag vägrar att bli under känd , jag har liksom aldrig blivit det och jag vill inte bli det heller!! förresten var jag nära att bli ut skickad under provet på grund av att jag skrattade för mycket XD haha jag fattar inte ens vad jag skrattade åt ? Men jag har en massa energi nu för pappa brukar tvätta det tyska skidskytte landslagets buss varje år och då får vi en massa tysk redbull som är förbjuden i Sverige ( den är skiit god!) det fans en massa goda smaker blåbär,cola och hallon tror jag.. jag är inte säker har inte smakat den en . Och så vanlig redbull fast typ starkare eller vad det är det är något iallafall som gör så att man inte får sälja den i Sverige.
och en ego bild X)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0