Min ursäckt..

Ja ni har kanske märkt att jag inte har bloggat på två dagar . Och det beror på att jag är förkyld och när jag blir förkyld blir jag riktig förkyld . Och det beror på att när jag var liten så hade jag Förkylnings astma och det innebar att jag fick svårt att andas och jag fick hög feber + att jag hade "falsk" krupp hosta (asså jag vet inte ens om det finns något som heter falsk krupp hosta men mina föräldrar sa till mig att jag hade det, men dom kanske bara sa det för att inte skrämma upp mig för jag visste faktiskt vad som kunde hända om man hade krupp hosta) Men iallafall så har jag fortfarande kvar lite förkylnings astma men jag har inte svårt att andas längre nu blir jag bara super förkyld. Och igår vaknade jag upp med att jag hade lite ont i halsen och det blev värre över dagen och jag började bli yr och jag fick ont i huvudet och jag började kallsvettades och jag blev jätte trött osv. men jag åkte hem från skolan och det visades att jag hade feber..-.-' Så jag kommer inte blogga så mycket nu när jag är sjuk jag vill bara vila tills jag blir frisk hoppas att ni förstår <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0