Hur jag gör mina nudlar

Vad du behöver är , Snabbnudlar, salladslök, ett ägg och en kastrull med vatten.
1ställ vattnet på spisen på högst värmen. Och när det börjat koka så lägger du i nudlarna.
2 mesans du nu väntar på ty nudlarna ska börja mjukna kan du hacka löken. När du ser att nudlarna Börjar mjukna så häller du i smaken.
3 när smaken spridit sej så her du i den hackade löken. Och sen så rör du om och knäcker sedan i ägget , jag använder bara ägg vitan.
4 medans ägget kokar så kn du ta Göran en skål och de du använder för att äta nudlarna med (jag använder pinnar) ,när ägget e klart så är det helt vitt å har stelnat lite. Sen häller du ut all sky , för om du har skyn kvar så kan nudlarna bli överkokta. Sen så häller du bara i nudlarna i din skål å äter dom ;) det e godast att ha apelsinjuice till ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0