Sep. 04, 2013

Märks att skolan börjat .. Alla prov och läxor va strömmar in och jag vill hinna med att dansa va med vänner planera mer inför Stockholm , och fredag den 13 .. Ska till Stockholm den sista november och vara där i två nätter och gå på Globen och göra stan så klart! E typ as gla för att Anna ska följa med mig vilket kommer bli as Nice!! Vi flyger så klart ner eftersom att jag vägrar sitta på ett tåg i 6 timmar .. Fredag den 13 ska jag vara ensam hemma tills lördag natt så ska planera ihop mig med vännerna mina å planera en massa kult ;) om någon vill träffas så hör ba av er då;) kommer nog inte ha så jätte mycke att göra igentligen ,:p men de e ba skönt att vara hemma själv vet inte varför? Kanske ba för att det käns bra att mina föräldrar litar på mig? Aja.. Har gjort någe som jag inte har gjort på hur länge som hälst ! Jag provade på å rita litte , mins när jag var mindre så ritade jag jämt men nu e de lika med aldrig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0