Stress,och mat i paradiset

Har varigt sjukt äckligt dålig på att blogga dom senaste dagarna men det beror endast på att jag har haft så fullt upp! Har haft prov varje dag den här veckan förutom i måndags och jag ska ha prov imåra också. Och så har jag dansat på som en galning för att lära mig alla danser jag missat XP och sen när jag kommit hem har jag varigt så sjukt trött att jag somnat direkt efter paradise! 

Å så är de ju final kväll i paradise! Är de bara jag som e nervös? Vill så gärna att Aina ska vinna men jag har så stort hat för Jesper som nu är hennes partner .. Ne gu, får ju någe fel i skallen av att tänka på de där..

Och idag hade jag "kompis middag" på HK å jag gjorde en Thailensk kyckling soppa med ris (svin go) och banan-milkshake med chokladsås (också svin go) ! Fick A på de allt som allt ;) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0