Fuckyouputin

Sitter just nu i sängen å väntar på att Moa ska vakna..tror fan hon kommer vakna klockan 3 XD så jag får nog sitta här ett tag...

Igår blev det att efter skolan sitta å vänta i en kvart på min sena buss in till stan! Bussen kom 15:37 ungefär och min dans började 16:00 och jag kom in till stan 16:00 .. Å jag var tvungen å köpa nya underkläder så jag fick as jävla brottom! Kom fram till dansstudion 16:15 ...  Dansade till 17:30. Sen kom Kristoffer å hämtade mig å skussade hem mig. Sen kom Moa å då skulle vi laga mat med en början så gick de as bra vi gjorde kyckling wraps i ungen.. Men så glömde vi bort dom så dom blev brända.. Haha ofc! Men de va gött endån lite segt men gött! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0