Jag gillar mat ju..

Haha kände att jag var tvungen att ta upp dehär nu, det ä så många av mina kära vänner som pratar om att dom ska skaffa sexpack eller gå ner i vikt tills sommaren. Och så berättar dom hur dom ska träna och vad dom ska äta och vad dom ska sluta äta. Haha jag fattar inte hur man kan bara sluta äta någonting som tex godis å glass bara för att man tror att man ska gå ner i vikt av att bara sluta äta de? Och mina vänner behöver inte gå ner i vikt dom ser as bra ut precis som dom e<3 men iallfall så sitter dom där å pratar om hälsosamma koster å jag kan inte förstå dom.. Ja vist jag älskar sallad å äter det ganska ofta men! Jag älskar även BJ och donken å bylla mat även! Och jag skulle aldrig kunna tänka mig att sluta äta de;) men ja vist man e ju olika å vissa har tex problem med fetma men de har inte jag eller mina vänner;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0