Särskriv som en riktig natur unge


Minns inte om jag någon gång berättade vad jag sökte för gymnasium eller linje? Iallfall så sökta jag 1:Naturvetneskap 2:Naturvetenskap internationell 3:Samhälle betende och sökte allt på wargen då. 

Haha fatta inte hur ni kan stå ut med att läsa min särskrivning?
Eller de kanske ni inte gör då heller XD men iallafall så är jag särskrivare och väldigt dålig på att stava i huvetaget.. Har jämt varigt de och jag befarar att jag jämt kommer va de. Haha lägg märke till att jag skrev befarar XD 

Ne nu ska jag plugga på Asien prov imåra då.. Varför sköt vi inte upp de tills på Onsdag istället? Hur fan tänkte vi där igentligen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0