Tjuv

Både bilderna nedanför är snodda från Annas blogg men jag gillar dom här två bilderna på oss ;) anledningen att jag snodde dom och lägger upp dom här är för att min fina vän Anna har kommit in på bandygymnasiet i Övik! Har känt Anna hela mitt liv å har jämt gått i samma klass som hon och efter sommarlovet lämnar hon kära Östersund och flyttar. Du kommer självklart att bli saknad! Men e väldigt glad för din skull som du har kämpat med dina betyg den här terminen !e stolt över dig! Grattis fina du!


Kommentarer
Postat av: Annaaaa

åhh bästa duu, im gonna miss u when im gone! <3

Svar: And i gonna miss u when u gone!!! <3
Karolin Lysén

2014-01-26 @ 20:49:22
URL: http://nattstad.se/annaajohanssonn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0