Ska jag ut å resa??

Snabbis på stan idag med mami å dadi. Jag gick omkring lite själv å kollade ut lite saker som jag ska spara till hittade en as fin tröja för 1699 så får spara lite.. Men sen så gick jag på MQ å köpte en fin marinblå topp för 399 från STOCKH LM så jag tyckte de va as bra pris på den! Och mami hittade en svart klänning på rean på MQ som satt as bra på hon! 

Sen så gick vi å fika jag åt en kyckling sallad mums:3 sen stack jag en snabbis till makeupstore å skulle kolla vilken dag jag ska dit på privatkurs.. Ja jag hade glömt bort när jag skulle dit.. Men sen så gick jag å mami å dadi in på resia för att kolla på resor! Så vi ska åka antingen på påsklovet eller väckande före yran till Turkiet blir de nog ;) blev tyvärr inge Thailand för mami årkar inte flyga dit så de va ju synd! 

Lite selfies på mig i min nya topp..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0